Jadłospis 16-20.11.2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: owsianka z cynamonem, kurkumą i płatkami migdałów woda/ herbata owocowa
II śniadanie: gruszki
Obiad: zupa bulion z pak choi, gulasz wieprzowy/gulasz z tofu, kasza, surówka, woda
Podwieczorek: jogurt, orzechy, woda

Wtorek
Śniadanie: pieczywo wieloziarniste, ser żółty, wędlina,  pomidor, ogórek zielony, masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: koktajl truskawkowy
Obiad: żurek, kotlety z kaszy gryczanej i zielonej soczewicy z brokułami, makaron pełnoziarnisty, surówka
Podwieczorek: chlebek bananowy , woda

Środa

Śniadanie: orzechowe placuszki z kaszy manny, woda
II śniadanie:  warzywa, ciecierzyca

Obiad: zupa porowo-ziemniaczana, zapiekany indyk, ryż, surówka, woda

Podwieczorek: makaron z twarogiem

Czwartek
Śniadanie: pieczywo wieloziarniste, ser żółty, papryka czerwona, wędlina, ogórek zielony, masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: smoothie z szpinakiem
Obiad: zupa meksykańska, curry z dynią i ciecierzycą, woda

Podwieczorek: błotniki zbożowe, mleko

Piątek
Śniadanie: jajecznica, chleb, pieczywo, pomidory, ser żółty, woda/herbata ziołowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa buraczkowa, pilaf z dorszem, surówka colesław z kalafiora
Podwieczorek: ducht baby

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *