Poniedziałek

Śniadanie: płatki jaglane na mleku z tartymi jabłkami, woda/ herbata owocowa

II śniadanie: arbuz

Obiad: zupa dyniowa z pestkami dyni, ćwiartka z kaczki z pieca z ziołami, ryż brązowy, ogórki małosolne, woda

Podwieczorek: jogurt naturalny, banany, płatki kukurydziane, ziarna słonecznika, woda

 

Wtorek

Śniadanie: bułki wieloziarniste, ser żółty cheddar, wędlina, ogórek zielony, pomidory, rzodkiewka, masło, woda, herbata ziołowa

II śniadanie: koktajl bananowy z płatkami owsianymi, pełnoziarniste pieczywo chrupkie, woda

Obiad: zupa ogórkowa, makaron tricolore z pesto, oliwkami i anchois, woda

Podwieczorek: budyń z brzoskwiniami świeżymi,woda

 

Środa

Śniadanie: orzechowe placki z kaszy manny, owoce, woda/mleko z kurkumą

II śniadanie: warzywa, woda

Obiad: zupa szczawiowa, bao z warzywami i wieprzowiną/wędzonym tofu, kasza kuskus

Podwieczorek: muffinki o smaku pizzy,woda

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *