Poniedziałek

Śniadanie: owsianka na mleku/napoju migdałowym z morelami, herbata owocowa

II śniadanie: arbuz

Obiad: rosół z kaczki i wołowiny/bulion warzywny z makaronem, klopsiki z indyka/wielowarzywne, kasza gryczana niepalona, mizeria

Podwieczorek: jogurt naturalny, słonecznik, żurawina suszona,

 

Wtorek

Śniadanie: bułki (wypiek własny), ser żółty, wędlina z indyka, ogórek zielony, pomidorki koktajlowe, masło, herbata owocowa

II śniadanie: koktajl jagodowy, pełnoziarniste pieczywo chrupkie

Obiad: zupa kalafiorowa, makaron pełnoziarnisty z pomidorami w pesto bazyliowym (wyrób własny)

Podwieczorek: fasolka szparagowa a la polognese (z masłem i prażoną bułką tartą)

 

Środa (poznajemy Szkocję)

Śniadanie: kremowa owsianka na wodzie z dużą ilością dodatków

II śniadanie: warzywa świeże

Obiad: zupa z cukinii, fish and chips (z pieca), surówka

Podwieczorek: shortbread

 

Czwartek

Śniadanie: chleb – wypiek własny, pomidorki koktajlowe, ser żółty, wędlina, ogórek zielony, masło, herbata ziołowa

II śniadanie: smoothie z mango, pełnoziarniste pieczywo chrupkie, woda

Obiad: zupa buraczkowa, pieczeń z karkówki, kasza pęczak, bukiet warzyw

Podwieczorek: sernik z borówkami amerykańskimi

 

Piątek (poznajemy Niemcy)

Śniadanie: chleb, jajka sadzone, ser żółty, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: owoce

Obiad: zupa, placki ziemniaczane, surówka z marchewki

Podwieczorek:

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie dzieci jest woda źródlana.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *