Poniedziałek

Śniadanie: płatki ryżowe z owocami, woda/ herbata owocowa
II śniadanie: owoce sezonowe
Obiad: rosół z makaronem, penne bolognese
Podwieczorek: jogurt, pestki słonecznika, żurawina, orzechy

Wtorek
Śniadanie: pieczywo wieloziarniste, ser żółty, wędlina, Kabanosy z łososia, ogórek zielony, rzodkiew biała, jajko masło, woda, herbata owocowa,
II śniadanie: koktajl owocowy z płatkami owsianymi, pełnoziarniste pieczywo chrupkie
Obiad: zupa krem z dyni z prażonymi pestkami dyni, pierogi leniwe z cynamonem, woda
Podwieczorek: omlet carski z rodzynkami, woda

Środa
Śniadanie: placki z batatów, woda/herbata owocowa
II śniadanie: warzywa
Obiad: zupa grochowa, indyka/tofu w sosie pomarańczowym z imbirem, kurkumą i sezamem, ryż, bukiet warzyw z wody, woda
Podwieczorek: foccacia z oliwkami, woda

Czwartek
Śniadanie: pieczywo wieloziarniste, ser żółty, wędlina, pomidor, ogórek zielony, masło, woda, herbata owocowa

II śniadanie: smoothies, chrupkie pieczywo kukurydziane
Obiad: zupa szczawiowa, falafel, kuskus, surówka
Podwieczorek: kulki mocy, woda

Piątek
Śniadanie: jajko gotowane na miękko, chleb pełnoziarnisty, ogórki zielone, ser żółty, masło, woda/herbata ziołowa
II śniadanie: owoce, marchew, woda
Obiad: zupa koperkowa, kotlety rybne z warzywami z pieca, kasza, ogórki kiszone, woda
Podwieczorek: racuchy z jabłkami, mleko

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *