AktualnościJadłospisŻywienie

Jadłospis 10-14 lutego 2020 r.

Jadłospis

10-14 lutego 2020 r.

 

Poniedziałek
Śniadanie: płatki jaglano-owsiane na mleku*, woda/herbata ziołowa (*BMK: napój roślinny migdałowy)
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa kalafiorowa, quinoa po meksykańsku
Podwieczorek: samodzielnie przez dzieci komponowana pizza z okazji Międzynarodowego Dnia Pizzy (ciasto drożdżowe, mozzarella, feta, pomidorki koktajlowe, wędlina, oliwki czarne)

Wtorek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty tylżycki, wędlina, ogórek, twarożek kozi), woda/herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy z płatkami zbożowymi (*BMK na napoju roślinnym)
Obiad: zupa cebulowa z grzankami, ratatuj z indykiem (wersja wegetariańska: ratatuj z tofu)
Podwieczorek: tarta z brokułami

Środa
Śniadanie: pancakes, ananas, woda/herbata
II śniadanie: warzywa
Obiad: zupa ogórkowa z ogórków kiszonych, dhal z grochu z bakłażanem
Podwieczorek: jogurt naturalny, pestki słonecznika, migdały, płatki kukurydziane, morele, amarantus ekspandowany

Czwartek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty, wędlina, pomidor, rzodkiewka), woda/herbata owocowa/ kawa zbożowa
II śniadanie: smoothie
Obiad: zupa fasolowa z mleczkiem kokosowym, łazanki
Podwieczorek: jabłka pod kruszonką, mleko

Piątek
Śniadanie: jajecznica, chleb, ser żółty, masło, ogórek kiszony, woda/herbata owocowa
II śniadanie: tort urodzinowy, owoce
Obiad: zupa jarzynowa, ryba z pieca, ryż, surówka z kapusty (wersja wegetariańska: kotleciki ziemniaczano-twarogowe)
Podwieczorek: paszteciki z ciasta francuskiego z pieczarkami

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *