Jadłospis 11-15.01.2021 r.

 

Poniedziałek

Śniadanie: owsianka na mleku, woda/ herbata owocowa

II śniadanie: owoce

Obiad: rosół z makaronem, pulpety wieprzowe z warzywami/pulpety z strączków z warzywami, surówka z kiszonej kapusty, kasza bulgur, woda

Podwieczorek: jogurt naturalny, granola z orzechami

 

Wtorek

Śniadanie: bułki wieloziarniste (własne), ser żółty, wędlina z indyka, pomidor koktajlowy tricolor, kabanosy z łososia, ogórek zielony, masło, woda, herbata owocowa

II śniadanie: koktajl z owoców leśnych, pełnoziarniste wafle ryżowe

Obiad: krupnik, pierogi leniwe z śmietaną kwaśną i owocami, woda

Podwieczorek: ryż z jabłkami , woda

 

Środa

Śniadanie: pełnoziarniste placki bananowe, woda/ herbata owocowa

II śniadanie: jabłka, warzywa: seler naciowy, marchew, papryka słodka kolorowa, ogórek zielony

Obiad: zupa pomidorowa, indyk duszony z warzywami/gulasz z warzyw, tofu i boczniaków, brązowy ryż, ogórki kiszone, woda

Podwieczorek: budyń z borówkami

Czwartek

Śniadanie: pieczywo wieloziarniste (własne), ser żółty, wędlina, pomidor, ogórek zielony, papryka czerwona, masło, woda, herbata owocowa

II śniadanie: smoothie z mango

Obiad: zupa grochowa, zapiekanka makaronowa z warzywami, ciecierzycą i dynią

Podwieczorek: sałatka zimowa z roszponką, fetą, kaszą gryczaną i mandarynkami

 

Piątek

Śniadanie: gotowane jajka przepiórcze, chleb na zakwasie (własny) pieczywo, pomidory, ser żółty, oliwki, woda/herbata ziołowa

II śniadanie: owoce

Obiad: zupa kalafiorowa, morszczuk, kasza, surówka z kapusty pekińskiej

Podwieczorek: batoniki zbożowe, mleko z miodem i kurkumą

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *