Dieta zwykła Dieta wegetariańska
Poniedziałek Śniadanie: kasza manna z frużeliną z żurawiny
II śniadanie: owoce sezonowe
Obiad: krupnik z kaszą jaglaną, lasagne z mięsem wieprzowo-wołowym
Podwieczorek: jogurt naturalny, ziarna słonecznika, płatki kukurydziane, rodzynki
Śniadanie: kasza manna z frużeliną z żurawiny
II śniadanie: owoce sezonowe
Obiad: krupnik z kaszą jaglaną, lasagne z wegetariańskim mięsem mielonym
Podwieczorek: jogurt naturalny, ziarna słonecznika, płatki kukurydziane, rodzynki
Wtorek Śniadanie: chleb ze słonecznikiem, wędlina z indyka, pomidory malinowe, ogórek zielony w słupkach, rzodkiewka, ser żółty, herbata wiśniowa
II śniadanie: koktajl na maślance z kakao, orzechami i cynamonem, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa krem brokułowa z groszkiem ptysiowym, placki dyniowo-ziemniaczane ze śmietaną
Podwieczorek: fritatta z szpinakiem i fetą
Śniadanie: chleb ze słonecznikiem, wędlina z indyka, pomidory malinowe, ogórek zielony w słupkach, rzodkiewka, ser żółty, herbata wiśniowa
II śniadanie: koktajl na maślance z kakao, orzechami i cynamonem, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa krem brokułowa z groszkiem ptysiowym, placki dyniowo-ziemniaczane ze śmietaną
Podwieczorek: fritatta z szpinakiem i fetą
Środa Śniadanie: placki z chia
II śniadanie: warzywa świeże, tort
Obiad: barszcz ukraiński, indyk duszony w sosie bazyliowym, kasza pęczak, surówka z świeżej kapusty
Podwieczorek: babeczki z cukinią
Śniadanie: placki z chia
II śniadanie: warzywa świeże, tort
Obiad: barszcz ukraiński, pulpeciki warzywne z kaszą w sosie bazyliowym, kasza pęczak, surówka z świeżej kapusty
Podwieczorek: babeczki z cukinią
Czwartek Śniadanie: chleb pełnoziarnisty, wędlina z indyka, pomidory malinowe, rukola, ser żółty, herbata rumiankowa z gruszką
II śniadanie: smoothie z imbirem, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa dyniowa z pestkami dyni, kotlety brokułowe, kasza bulgur, surówka
Podwieczorek:
Śniadanie: chleb pełnoziarnisty, wędlina z indyka, pomidory malinowe, rukola, ser żółty, herbata rumiankowa z gruszką
II śniadanie: smoothie z imbirem, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa dyniowa z pestkami dyni, kotlety brokułowe, kasza bulgur, surówka
Podwieczorek:
Piątek Śniadanie: jajka gotowane, ser żółty, rzodkiewka, ogórek zielony, herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa z pieczonego kalafiora i kalarepki, ryba po grecku, makaron pełnoziarnisty
Podwieczorek: tarta z marchewką i bakłażanem
Śniadanie: jajka gotowane, ser żółty, rzodkiewka, ogórek zielony, herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa z pieczonego kalafiora i kalarepki, seleryba po grecku, makaron pełnoziarnisty
Podwieczorek: tarta z marchewką i bakłażanem

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *