Jadłospis 14.09-18.09.2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: płatki kukurydziane bez cukru z mlekiem*, woda/ herbata owocowa
II śniadanie: owoce (winogrona)
Obiad: rosół z indyka i gęsi/bulion warzywny z makaronem, pulpety z indyka z marchewką, kasza kuskus , woda
Podwieczorek: budyń z śliwkami , woda

Wtorek
Śniadanie: pieczywo, ser żółty, wędlina, jajko gotowane, pomidor, masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: koktajl z malin i bananów, wafle ryżowe pełnoziarniste
Obiad: zupa pomidorowa z świeżych pomidorów z ryżem, zapiekanka makaronowa z mozzarellą, kalafiorem i płatkami migdałowymi, woda
Podwieczorek: jogurt z ziarnami, rodzynkami, płatkami, woda

Środa
Śniadanie: placki z serka wiejskiego, banany, woda/herbata owocowa
II śniadanie: warzywa świeże w słupkach, jabłka
Obiad: zupa kukurydziana, filet z indyka duszony z marchewką i bobem/kotlety z boczniaków, kasza gryczana, woda
Podwieczorek: pieczona owsianka z orzechami, kawa zbożowa

Czwartek
Śniadanie: pieczywo, ser żółty, wędlina, mix sałat, pomidor, biała fasola, masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: smoothie z melona, banana, kiwi i jarmużu
Obiad: zupa brokułowa, łazanki, woda
Podwieczorek: muffiny Orkiszowo – Dyniowo – Daktylowe z komosą ryżową

Piątek
Śniadanie: muffinki jajeczne z warzywami i kaszą kuskus, chleb (własny wypiek), ser żółty, marchewka w słupkach, woda/herbata ziołowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa jarzynowa z fasolką szparagową, śródziemnomorski kociołek z owocami morza
Podwieczorek: pełnoziarniste wrapy z fetą, pomidorami, papryką, sałatą

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *