Poniedziałek

Śniadanie: płatki jaglane z jagodami goi, woda/ herbata owocowa

II śniadanie: winogrona, jabłka

Obiad: rosół/bulion warzywny z ryżem, sos pomidorowy z mięsem mielonym z indyka/z soi, makaron spaghetti, woda

Podwieczorek: jogurt, pestki słonecznika, granola z orzechami, woda

 

Wtorek

Śniadanie: bułki wieloziarniste (własny wypiek), ser żółty, wędlina, kiełbaski pure, pomidorki truskawkowe, rzodkiewka, masło, woda, herbata,

II śniadanie: koktajl owocowy, pełnoziarniste pieczywo chrupkie

Obiad: barszcz biały, kotlety ruskie, buraczki , woda

Podwieczorek: budyń z owocami , woda

 

Środa

Śniadanie: placki z kaszy manny, owoce, woda/herbata owocowa

II śniadanie: warzywa, woda

Obiad: zupa z fasoli mung, pieczeń, kasza bulgur, ogórki kiszone, woda

Podwieczorek: tosty z warzywami, woda

 

Czwartek

Śniadanie: pieczywo wieloziarniste, ser żółty, wędlina, awokado, ogórek zielony, masło, woda, herbata owocowa

II śniadanie: smoothies z melona pieczywo chrupkie

Obiad: zupa cebulowa, makaron tricolore z pesto i suszonymi pomidorami, woda

Podwieczorek: omlet z warzywami, woda

 

Piątek

Śniadanie: jajko sadzone, chleb pełnoziarnisty, ogórki zielone, ser żółty, masło, woda/herbata ziołowa

II śniadanie: owoce, marchew, woda

Obiad: zupa z czerwonej soczewicy, ryba z pieca z koperkiem i cytryną, ryż brązowy, surówka, woda

Podwieczorek: chlebek bananowy, kakao

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *