AktualnościJadłospisŻywienie

Jadłospis 17-21 lutego 2020 r.

Jadłospis

17-21lutego 2020 r.

 

Poniedziałek
Śniadanie: płatki kukurydziane*, woda/herbata ziołowa (*BMK: napój roślinny migdałowy)
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, parmigiana
Podwieczorek: jabłkowo-dyniowy deser w szklance

Wtorek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty, wędlina, ogórek), woda/herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy z chia (*BMK na napoju roślinnym)
Obiad: zupa ziemniaczana, gołąbki inaczej
Podwieczorek: chałka z masłem, kawa zbożowa

Środa
Śniadanie: placuszki z fasoli z karobem
II śniadanie: warzywa
Obiad: rosół z makaronem (wersja wegetariańska: bulion warzywny), zapiekanka warzywno-makaronowa
Podwieczorek: jogurt naturalny, pestki słonecznika, migdały, płatki kukurydziane, rodzynki, amarantus ekspandowany

Czwartek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty, wędlina, pomidor, rzodkiewka), woda/herbata owocowa
II śniadanie: smoothie
Obiad: żurek z jajkiem, pierogi z wody z farszem z kaczki i kaszy, surówka (wersja wegetariańska: pierogi z farszem z fety i kaszy gryczanej)
Podwieczorek:  oponki serowe (tłusty czwartek)

Piątek
Śniadanie: jajko na miękko, chleb, ser żółty, masło, ogórek kiszony, woda/herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: krupnik, krewetki w sosie pomidorowym z makaronem (wersja wegetariańska: kotleciki ziemniaczano-twarogowe)
Podwieczorek: sernik owocowy na zimno

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *