Wtorek

Śniadanie: owsianka na mleku/napoju migdałowym z bakaliami, herbata owocowa

II śniadanie: jabłka, ananas świeży

Obiad: krupnik z kaszą jaglaną, placki ziemniaczane, twarożek, surówka

Podwieczorek: jogurt naturalny/bez laktozy/sojowy, ziarna słonecznika, płatki kukurydziane, orzechy arachidowe

 

Środa

Śniadanie: placki z kaszy manny, herbata ziołowa

II śniadanie: warzywa świeże

Obiad: zupa jarzynowa z pesto i makaronem, pieczeń z szynki/burgery warzywne, kasza kuskus, surówka z kapusty czerwonej

Podwieczorek: sernik na zimno z owocami

 

Czwartek

Śniadanie: chleb – wypiek własny, ser żółty, pomidor, wędlina, ogórek zielony, masło, herbata ziołowa

II śniadanie: smoothie z burakiem

Obiad: zupa Vichyssoise (porowo-ziemniaczana), lasagne

Podwieczorek: chlebek kukurydziany

 

Piątek

Śniadanie: chleb, jajka sadzone z białym sezamem, ser żółty, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: owoce

Obiad: zupa curry z jarmużem, dynią i soczewicą, dorsz/tofu naturalne z szpinakiem i chrupiącą posypką, brązowy ryż, ogórki kiszone

Podwieczorek: batony bakaliowe, kawa zbożowa

 

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie dzieci jest woda źródlana

 

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *