Jadłospis 2-6 marca 2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: kasza orkiszowa na mleku*, woda/herbata ziołowa (*BMK: napój roślinny owsiany)
II śniadanie: owoce (granaty, jabłka)
Obiad: zupa ogórkowa, lasagne [wersja wegetariańska: lasagne szpinakowe]
Podwieczorek: jogurt naturalny, pestki słonecznika, migdały, płatki kukurydziane, rodzynki, amarantus ekspandowany

Wtorek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty, rukola, pasta z makreli, wędlina, ogórek, rzodkiew), woda/herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy z chia (*BMK na napoju roślinnym)
Obiad: zupa koperkowa, zapiekanka z cukinii, fasoli mung i makaronu pełnoziarnistego
Podwieczorek: ślimaki z ciasta francuskiego z serem, pesto, woda

Środa
Śniadanie: placki z ricotty, woda/ herbata owocowa
II śniadanie: warzywa w słupkach
Obiad: rosół z kaczki i wołowiny z makaronem, gulasz z indyka, pęczak, surówka [wersja wegetariańska: bulion warzywny z makaronem, gulasz warzywny z tofu]
Podwieczorek: ciecierzynki

Czwartek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (bułki z czarnuszką, masło, hummus, ser żółty, wędlina, pomidor, rzodkiewka), woda/kawa zbożowa
II śniadanie: smoothie, wafle ryżowe
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, nugetsy z kalafiora, kasza bulgur, surówka
Podwieczorek: krem jaglany

Piątek
Śniadanie: jajecznica, chleb, ser żółty, masło, ogórek, woda/herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa pieczarkowa, pulpety z flądry, puree z ziemniaków i topinamburu [wersja wegetariańska: falafel], surówka
Podwieczorek: pita z warzywami

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *