Poniedziałek

Śniadanie: muesli na mleku/napoju owsianymi z żurawiną suszoną, herbata owocowa

II śniadanie: owoce sezonowe

Obiad: zupa marchewkowa z mleczkiem kokosowym, kotlety schabowe/kotlety z boczniaka, kasza kuskus, ogórki kiszone

Podwieczorek: jogurt naturalny, słonecznik, suszone morele, orzechy ziemne

 

Wtorek

Śniadanie: bułki (wypiek własny), ser żółty, winerki z cielęciną/kiełbaski roślinne, ogórek zielony, papryka czerwona, pomidor rzymski, masło, herbata owocowa

II śniadanie: koktajl truskawkowy, pieczywo chrupkie, tort mango

Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, leniwe z cynamonem

Podwieczorek: chlebek bakaliowy

 

Środa

Śniadanie: pancakes

II śniadanie: warzywa świeże

Obiad: zupa jabłkowo-ziemniaczana, pasta bolognese z mięsem mielonym/czerwoną fasolą

Podwieczorek: pizza pełnoziarnista z pesto bazyliowym i mozzarellą

 

Czwartek

Śniadanie: chleb – wypiek własny, ser żółty, pomidor, wędlina, ogórek zielony, masło orzechowe robione przez dzieci, masło, herbata ziołowa

II śniadanie: smoothie, pieczywo chrupkie

Obiad: kapuśniak z kapusty włoskiej, curry z batatów

Podwieczorek: carski omlet twarogowy z rodzynkami

 

Piątek

Śniadanie: chleb, jajecznica z cebulką, ser żółty, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: owoce sezonowe

Obiad: krupnik, burgery rybne/burgery prowansalskie sojowe, ziemniaki gotowane, surówka z czerwonej kapusty

Podwieczorek: muffinki jaglane ze szpinakiem

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie dzieci jest woda źródlana.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *