AktualnościJadłospisŻywienie

Jadłospis 24-28 lutego 2020 r.

Jadłospis 24-28 lutego 2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: płatki jaglane na mleku*, woda/herbata ziołowa (*BMK: napój roślinny migdałowy)
II śniadanie: owoce
Obiad: kapuśniak, meatballs spaghetti (spaghetti z klopsikami wieprzowymi) [wersja wegetariańska: spaghetti z fasolą]
Podwieczorek: jogurt naturalny, pestki słonecznika, migdały, płatki kukurydziane, rodzynki, amarantus ekspandowany

Wtorek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty, pasta z makreli, wędlina, ogórek, rzodkiew), woda/herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy z płatkami owsianymi (*BMK na napoju roślinnym migdałowym)
Obiad: zupa rybna, kotlety z brokuła, kasza bulgur, surówka
Podwieczorek: kostki jaglane, kawa zbożowa orkiszowa

Środa
Śniadanie: naleśniki z twarogiem
II śniadanie: warzywa w słupkach
Obiad: zupa jarzynowa, indyk z pieca [wersja wegetariańska: kotlety warzywne], kasza gryczana niepalona, surówka z kapusty pekińskiej
Podwieczorek: budyń z owocami (*BMK na napoju roślinnym owsianym)

Czwartek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, hummus, ser żółty, wędlina, pomidor, rzodkiewka), woda/herbata owocowa
II śniadanie: smoothie z chia
Obiad: barszcz czerwony, ciecierzyca po bolońsku z ananasem
Podwieczorek: ciasto drożdżowe ze śliwkami

Piątek
Śniadanie: omlet z owocami, chleb, ser żółty, masło, ogórek, woda/herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa grochowa, pstrąg pieczony w całości z pieca [wersja wegetariańska: falafel], ziemniaki z pieca, surówka
Podwieczorek: frytki z batatów i chipsy z topinambura z pieca

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *