Poniedziałek

Śniadanie: płatki ryżowe na mleku z owocami, woda/ herbata ziołowa

II śniadanie: melon, jabłka

Obiad: rosół z makaronem, pieczeń z karkówki/ pieczone burgery zbożowe, ziemniaki z pieca z ziołami i oliwą, bukiet warzyw

Podwieczorek: jogurt, pestki słonecznika, płatki kukurydziane, orzechy arachidowe

 

Wtorek

Śniadanie: bułki wieloziarniste (wypiek własny), ser żółty, wędlina, papryka czerwona, pomidorki koktajlowe, masło, woda/herbata owocowa,

II śniadanie: koktajl owocowy, pełnoziarniste pieczywo chrupkie

Obiad: francuska zupa cebulowa, kotlety z boczniaków, kasza kuskus, marchew z groszkiem, woda

Podwieczorek: sernik z owocami, woda

 

Środa

Śniadanie: placuszki piernikowe, owoce, woda/herbata owocowa

II śniadanie: warzywa świeże, woda

Obiad: zupa pieczarkowa, łazanki/wegełazanki z kiełbaskami sojowymi, woda

Podwieczorek: pełnoziarniste wafle ryżowe z pastą z sera sałatkowego typu feta i miksem sałat, woda

 

Czwartek

Śniadanie: pieczywo wieloziarniste (wypiek własny), ser żółty, wędlina, rzodkiewka, ogórek zielony, masło, woda/herbata owocowa

 

II śniadanie: smoothies ze szpinakiem i jabłkiem, pieczywo chrupkie

Obiad: zupa z fasolki szparagowej, krokiety z kaszy gryczanej, surówka, woda

Podwieczorek: Pissaladière

 

Piątek

Śniadanie: jajka sadzone z czarnuszką, chleb pełnoziarnisty (wypiek własny) miks sałat, ser żółty, masło, woda/herbata ziołowa

II śniadanie: owoce, marchew, woda

Obiad: amerykańska zupa ziemniaczana, klopsiki z flądry z duszonym szpinakiem/klopsiki warzywne z ciecierzycą z duszonym szpinakiem , kasza bulgur, woda

Podwieczorek: babeczki marchewkowe z rabarbarem, mleko

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *