Jadłospis 25-29.10.2021

  Dieta zwykła Dieta wegetariańska
Poniedziałek Śniadanie: muesli z orzechami nerkowca, pestkami dyni i rodzynkami, herbata ziołowa
II śniadanie: ananas, granat,
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, zapiekanka makaronowa z warzywami i indykiem
Podwieczorek: jogurt naturalny, ziarna słonecznika, orzechy ziemne, żurawina suszona
Śniadanie: muesli z orzechami nerkowca, pestkami dyni i rodzynkami, herbata ziołowa
II śniadanie: ananas, granat,
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem, zapiekanka makaronowa z warzywami i indykiem
Podwieczorek: jogurt naturalny, ziarna słonecznika, orzechy ziemne, żurawina suszona
Wtorek Śniadanie: chleb pełnoziarnisty, kiełbaski cienkie, pomidory, ogórek zielony w słupkach, ser żółty, herbata wiśniowa
II śniadanie: mleko z kurkumą i miodem, chrupie pieczywo
Obiad: kapuśniak, naleśniki ze szpinakiem
Podwieczorek: batoniki zbożowe
Śniadanie: chleb pełnoziarnisty, kiełbaski sojowe, pomidory, ogórek zielony w słupkach, ser żółty, herbata wiśniowa
II śniadanie: mleko z kurkumą i miodem, chrupie pieczywo
Obiad: kapuśniak, naleśniki ze szpinakiem
Podwieczorek: batoniki zbożowe
Środa Śniadanie: różowe pancakes z burakiem, herbata
II śniadanie: warzywa świeże
Obiad: zupa dyniowa, kapsalon z sałatką
Podwieczorek: minitortille z brokułami i serem
Śniadanie: różowe pancakes z burakiem, herbata
II śniadanie: warzywa świeże
Obiad: zupa dyniowa, kapsalon z sałatką
Podwieczorek: minitortille z brokułami i serem
Czwartek Śniadanie: chleb pełnoziarnisty, wędlina, pomidory, ser żółty, ogórek konserwowy, herbata rumiankowa z gruszką
II śniadanie: smoothie, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa cebulowa, leniwe z masłem i cynamonem
Podwieczorek: kluseczki kładzione z bułką tartą
Śniadanie: chleb pełnoziarnisty, wędlina, pomidory, ogórek konserwowy, ser żółty, herbata rumiankowa z gruszką
II śniadanie: smoothie, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa cebulowa, leniwe z masłem i cynamonem
Podwieczorek: kluseczki kładzione z bułką tartą
Piątek Śniadanie: jajecznica, ser żółty, rzodkiewka, ogórek zielony, herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa marchewkowa z mleczkiem kokosowym, kotlety rybne, kasza pęczak, surówka
Podwieczorek: tosty
Śniadanie: jajka gotowane, ser żółty, rzodkiewka, ogórek zielony, herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa marchewkowa z mleczkiem kokosowym, kotlety z camemberta, kasza pęczak, surówka
Podwieczorek: tosty

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *