Jadłospis

Poniedziałek
Śniadanie: kasza jaglana z brzoskwiniami
II śniadanie: ananas i mandarynki
Obiad: żurek, makaron ze szpinakiem i śmietanką /pesto
Podwieczorek: serek naturalny

Wtorek
Śniadanie: samodzielne przygotowywanie kanapek (chleb pełnoziarnisty, masło, wędlina, ser żółty, papryka czerwona słodka, rzodkiewka, ogórek, jajko gotowane)
II śniadanie: koktajl owocowy
Obiad: zupa jarzynowa, pieczeń ze schabu, kasza orkiszowa, surówka z kapusty
Podwieczorek: gofry z cukinią

Środa
Śniadanie: 
placki z ricotty (*na jogurcie kozim)
II śniadanie: warzywa surowe w słupkach
Obiad: Zupa rybna, falafel
Podwieczorek: muszle makaronowe faszerowane pastą z makreli i twarożku

Czwartek
Śniadanie: samodzielne przygotowywanie kanapek (chleb pełnoziarnisty, masło, wędlina, ser żółty, papryka czerwona słodka, rzodkiewka, ogórek, hummus)
II śniadanie: Smoothie
Obiad: zupa brokułowa, szaszłyki indyjskie z indyka (z bananem), ryż, surówka
Podwieczorek: ciasto

Piątek:
Śniadanie: 
jajecznica
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa dyniowa, morszczuk, ziemniaki, buraczki
Podwieczorek: Hot dog francuski z guacamole (slow food)

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *