Jadłospis

3-7 lutego 2020 r.

 

Poniedziałek
Śniadanie: kasza orkiszowa, migdały, woda/herbata ziołowa
II śniadanie: owoce
Obiad: rosół z makaronem, tumbet (wersja wegetariańska: bulion warzywny)
Podwieczorek: jogurt naturalny, pestki słonecznika, orzechy włoskie, płatki kukurydziane, morele, amarantus ekspandowany

Wtorek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty gouda, wędlina, jajko gotowane, ogórek, rzodkiewka), woda/herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy z chia (*BMK na napoju roślinnym)
Obiad: zupa dyniowa, makaron ze szpinakiem i pulpecikami (wersja wegetariańska: pieczone pulpeciki z ciecierzycy)
Podwieczorek: racuchy

Środa
Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem
II śniadanie: warzywa
Obiad: kapuśniak z ziemniakami i kminem rzymskim, curry warzywne z ziemniakami i kalafiorem
Podwieczorek: cukinia w cieście naleśnikowym

Czwartek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty gouda, wędlina, pomidor, rzodkiewka), woda/herbata owocowa
II śniadanie: smoothie z buraka
Obiad: barszcz biały, pieczeń, kasza bulgur, surówka (wersja wegetariańska: kotlety jajeczne z kaszą jaglaną)
Podwieczorek: pudding z tapioki

Piątek
Śniadanie: jajka sadzone, chleb, ser żółty, masło, ogórek kiszony, woda/herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa jarzynowa, tagiatelle z owocami morza
Podwieczorek: ciasto drożdżowe ze śliwkami, mleko

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *