Dieta zwykła

Dieta wegetariańska

Poniedziałek

Śniadanie: owsianka na mleku* z gruszkami, herbata owocowa
II śniadanie: owoce sezonowe
Obiad: jesienna zupa fit, gołąbki inaczej, kasza gryczana, surówka z marchewki
Podwieczorek: jogurt naturalny, płatki kukurydziane, ziarna słonecznika, rodzynki
Śniadanie: owsianka na mleku* z gruszkami, herbata owocpwa
II śniadanie: owoce sezonowe
Obiad: jesienna zupa fit, falafele, kasza gryczana, surówka z marchewki
Podwieczorek: jogurt naturalny, płatki kukurydziane, ziarna słonecznika, rodzynki

Wtorek

Śniadanie: bułki wieloziarniste (wypiek własny), ser żółty, wędlina, pomidor, ogórek zielony, herbata ziołowa
II śniadanie: koktajl z bananmi i truskawkami
Obiad: zupa ogórkowa z ziemniakami, pierogi leniwe z cynamonem i masłem
Podwieczorek: budyń* z owocami
Śniadanie: bułki wieloziarniste (wypiek własny), ser żółty, pomidor, ogórek zielony, herbata ziołowa
II śniadanie: koktajl z bananami i truskawkami
Obiad: zupa ogórkowa z ziemniakami, pierogi leniwe z cynamonem i masłem
Podwieczorek: budyń* z owocami

Środa

Śniadanie: placki z kaszy manny, herbata owocowa
II śniadanie: świeże warzywa (marchew, kalarepa, ogórek zielony, czerwona fasola, pomidorki koktajlowe)
Obiad: zupa pomidorowa, indyk w sosie chimichurri, kasza bulgur, surówka
Podwieczorek: tosty
Śniadanie: placki z kaszy manny, herbata owocowa
II śniadanie: świeże warzywa (marchew, kalarepa, ogórek zielony, czerwona fasola, pomidorki koktajlowe)
Obiad: zupa pomidorowa, tofu w sosie chimichurri, kasza bulgur, surówka
Podwieczorek: tosty

Czwartek

Śniadanie: chleb pełnoziarnisty (wypiek własny), wędlina, ser żółty, ogórek zielony, herbata owocowa
II śniadanie: smoothie
Obiad: kapuśniak z świeżej kapusty, makaron carbonara z cukinią
Podwieczorek: gryczanka
Śniadanie: chleb pełnoziarnisty (wypiek własny), wędlina, ser żółty, ogórek zielony, herbata owocowa
II śniadanie: smoothie
Obiad: kapuśniak z świeżej kapusty, makaron carbonara z cukinią
Podwieczorek: gryczanka

Piątek

Śniadanie: jajka zapiekane na boczku z natką pietruszki
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa fasolowa, curry z dynią, łososiem i brokułami, ryż
Podwieczorek: pudding chia z owocami
Śniadanie: jajka zapiekane na jarmużu z natką pietruszki
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa fasolowa, curry z dynią, fasolą białą i brokułami, ryż
Podwieczorek: pudding chia z owocami

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie jest woda żródlana.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *