Poniedziałek

Śniadanie: kasza manna, herbata owocowa

II śniadanie: owoce

Obiad: zupa z czerwoną soczewicą, gołąbki inaczej, kasza bulgur, ogórki kiszone

Podwieczorek: jogurt naturalny/bez laktozy/sojowy, ziarna słonecznika, suszone śliwki, orzechy arachidowe

 

Wtorek

Śniadanie: bułki (wypiek własny), ser żółty, polędwica, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: koktajl malinowy na mleku/napoju migdałowym, pieczywo chrupkie żytnie,

Obiad: prowansalska zupa selerowa, Kotleciki ziemniaczane nadziewane pieczarkami i kremowym serkiem, gotowana marchewka z groszkiem

Podwieczorek: makaron z twarogiem

 

Środa

Śniadanie: naleśniki, herbata ziołowa

II śniadanie: warzywa świeże

Obiad: zupa koperkowa, potrawka z indyka/boczniaków, zielona soczewica, surówka z marchewki

Podwieczorek: ryż na mleku z cynamonem i bananami

 

Czwartek

Śniadanie: chleb – wypiek własny, ser żółty, pomidor, wędlina, pasta z fasoli, masło, herbata ziołowa

II śniadanie: smoothie z szpinakiem, pieczywo chrupkie

Obiad: zupa forszmak, makaron z zielonym pesto

Podwieczorek: ciastka maślane

 

Piątek

Śniadanie: chleb, muffinki jajeczne z kuskus, ser żółty, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: owoce

Obiad: zupa pomidorowa, ryba z pieca z warzywami, kasza gryczana niepalona

Podwieczorek: surówka z jabłek i marchewki

 

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie dzieci jest woda źródlana

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *