Poniedziałek

Śniadanie: owsianka z owocami, woda/ herbata owocowa
II śniadanie: melon, jabłka
Obiad: minestrone, pulpety z indyka/pulpety z strączków, surówka z kapusty pekińskiej, kuskus
Podwieczorek: jogurt, pestki dyni, żurawina, orzechy arachidowe

Wtorek
Śniadanie: bułki wieloziarniste z pestkami dyni, ser żółty, wędlina, ogórek zielony, pomidory, masło, woda, kawa zbożowa,
II śniadanie: koktajl owocowy, pełnoziarniste pieczywo chrupkie
Obiad: barszcz ukraiński, tofu w sosie śliwkowym, kasza, surówka z marchewki , woda
Podwieczorek: tarta z tuńczykiem, fetą i warzywami, woda

Środa
Śniadanie: placki z tapioki, owoce, woda/herbata owocowa
II śniadanie: warzywa, tort, woda
Obiad: zupa brokułowa, karkówka pieczona w plastrach/kotlety sojowe, surówka z kiszonej kapusty, kasza gryczana , woda
Podwieczorek: budyń jaglany z sosem owocowym, woda

Czwartek
Śniadanie: pieczywo wieloziarniste, ser żółty, wędlina, awokado, papryka słodka, ogórek zielony, masło, woda, herbata owocowa

II śniadanie: smoothies, popcorn
Obiad: zupa ogórkowa, kopytka z sosem pieczarkowym, woda
Podwieczorek: muffinki wytrawne o smaku pizzy, woda

Piątek
Śniadanie: jajecznica z pomidorami, chleb pełnoziarnisty, ogórki zielone, ser żółty, masło, woda/herbata ziołowa
II śniadanie: owoce, marchew, woda
Obiad: krupnik, ryba z pieca z koperkiem i cytryną, ryż brązowy, surówka, woda
Podwieczorek: batoniki zbożowe, mleko

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *