Jadłospis 9-13 marca 2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: platki musli z orzechami na mleku*, woda/herbata ziołowa (*BMK: napój roślinny owsiany)
II śniadanie: owoce
Obiad: żurek, makaron ze szpinakiem i serem typu feta
Podwieczorek: cebularz

Wtorek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (chleb, masło, ser żółty, pasta jajeczna, wędlina, ogórek, rzodkiew), woda/herbata owocowa
II śniadanie: koktajl malinowy z płatkami owsianymi (*BMK na napoju roślinnym)
Obiad: barszcz kresowy z soczewicą, Pulpety wieprzowe z sosem koperkowym, kasza, surówka [wersja wegetariańska: kotleciki z kalafiora]
Podwieczorek: pudding chia

Środa
Śniadanie: placki z zielonego groszku z twarożkiem, woda/ herbata owocowa
II śniadanie: warzywa w słupkach
Obiad: Krupnik, knedle* ze śliwkami z kwaśną śmietaną* (*pierogi przy alergii na ziemniaki, *śmietanka roślinna)
Podwieczorek: serek naturalny, ziarna, amarantus ekspandowany, morele suszone

Czwartek
Śniadanie: samodzielne komponowanie kanapek (pieczywo, masło, twarożek z rzodkiewką, ser żółty, wędlina, pomidor), woda/kawa zbożowa
II śniadanie: smoothie, wafle ryżowe
Obiad: zupa jarzynowa, fasolka po bretońsku
Podwieczorek: tarta z jarmużem

Piątek
Śniadanie: jajka sadzone z sezamem i czarnuszką, chleb, ser żółty, masło, ogórek, woda/herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa neapolitańska, dorsz pieca, ryż, surówka [wersja wegetariańska: kotlety z soczewicy]
Podwieczorek: chałka z masłem i mlekiem

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *