Jadłospis 22.11.2021 r.

  Dieta zwykła Dieta wegetariańska
Poniedziałek Śniadanie: płatki ryżowe z rodzynkami, herbata truskawkowa
II śniadanie: gruszki
Obiad: rosół z kaczki z makaronem, pulpeciki z indyka, kasza gryczana biała, surówka z kapusty kiszonej
Podwieczorek: jogurt naturalny, ziarna słonecznika, orzechy nerkowca, morele suszone
Śniadanie: płatki ryżowe z rodzynkami, herbata truskawkowa
II śniadanie: gruszki
Obiad: bulion warzywny z makaronem, kotleciki z dyni, surówka z kiszonej kapusty
Podwieczorek: jogurt naturalny, ziarna słonecznika, orzechy nerkowca, morele suszone
Wtorek Śniadanie: bułki pełnoziarniste,. masło, wędlina, pomidorki koktajlowe, ogórek zielony, biała rzodkiewk,  ser żółty, herbata owoce leśne
II śniadanie: koktajl bananowy z masłem orzechowym, pełnoziarniste pieczywo chrupkie
Obiad: zupa neapolitańska, burgery buraczane, warzywa z pieca
Podwieczorek: sernik z owocami
Śniadanie: bułki pełnoziarniste, masło, pomidorki koktajlowe, ogórek zielony w słupkach, rzodkiew biała, ser żółty, herbata owoce leśne
II śniadanie: koktajl bananowy z masłem orzechowym, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa neapolitańska, burgery buraczane, warzywa z pieca
Podwieczorek:
Środa Śniadanie: owsiane placuszki z daktylami, herbata owocowa
II śniadanie: warzywa świeże (marchew, pomidorki koktajlowe, ciecierzyca, ogórek zielony)
Obiad: krupnik jaglany, łopatka z suszonymi pomidorami, kasza bulgur, surówka
Podwieczorek: tosty z hummusem buraczanym
Śniadanie: owsiane placuszki z daktylami, herbata owocowa
II śniadanie: warzywa świeże (marchewk, ciecierzyca, pomidorki koktajlowe, ogórek zielony)
Obiad: krupnik jaglany, pieczony w sezamie ser manouri, kasza bulgur, surówka
Podwieczorek: tosty z hummusem buraczanym
Czwartek Śniadanie: chleb pełnoziarnisty, wędlina z indyka, pomidory , rzodkiew, ser żółty, herbata rumiankowa z gruszką
II śniadanie: smoothie, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa pomidorowa, carabonara z pieczarkami
Podwieczorek: kasza kukurydziana
Śniadanie: chleb pełnoziarnisty, wędlina z indyka, pomidory, rzodkiew, ser żółty, herbata rumiankowa z gruszką
II śniadanie: smoothie, pieczywo chrupkie pełnoziarniste
Obiad: zupa pomidorowa, carabonara z pieczarkami
Podwieczorek: kasza kukurydziana
Piątek Śniadanie: jajka gotowane, ser żółty, ogórek zielony, herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: barszcz ukraiński,  paella z owocami morza i warzywami
Podwieczorek: ciasto marchewkowe
Śniadanie: jajka gotowane, ser żółty, , ogórek zielony, herbata owocowa
II śniadanie: owoce
Obiad: barszcz ukraiński, paella z warzywami i fasolą
Podwieczorek: ciasto marchewkowe

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *