Jadłospis 2-6.11.2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: płatki wielozbożowe z morelami na mleku z żurawiną, woda/ herbata owocowa
II śniadanie: jabłka, zielony grapefruit
Obiad: zupa pomidorowa, kotlety schabowe/wegeburgery z boczniaka, mix kaszy bulgur i soczewicy, surówka z kapusty pekińskiej,woda
Podwieczorek: jogurt, wiśnie w żelu, bakalie, woda

Wtorek
Śniadanie: pieczywo ciemne (własny), ser żółty, wędlina,  białe kiełbaski norymberskie, pomidor, ogórek zielony, masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy na maślance, chrupkie pieczywo
Obiad: zupa pieczarkowa, pierogi leniwe z sosem z owoców jagodowych, woda
Podwieczorek: tosty z żółtym serem i warzywami , woda

Środa
Śniadanie: placki z dynii, twarożek, woda/herbata owocowa
II śniadanie: warzywa świeże w słupkach, jabłko, woda
Obiad: kapuśniak z świeżej kapusty, carbonara, woda
Podwieczorek: pudding ryżowy z owocami, woda

Czwartek (poznajemy zawód kucharza)
Śniadanie: pieczywo ciemne, ser żółty, wędlina, pomidor, rzodkiewka, masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: smoothie, chrupkie pieczywo
Obiad: orientalna zupa z makaronem i krewetkami, pizza przygotowana przez dzieci, woda

Podwieczorek: ciastka przygotowane przez dzieci, mleko

Piątek
Śniadanie: jajko gotowane, pieczona fasolką w sosie pomidorowym, chleb, ser żółty, warzywa, woda/herbata ziołowa
II śniadanie: owoce
Obiad: prowansalska zupa selerowa z groszkiem ptysiowym, dorsz pod pierzynką z natki pietruszki, ryż, surówka
Podwieczorek: batoniki zbożowe (przygotowane dzień wcześniej przez dzieci), mleko z miodem

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *