Poniedziałek

Śniadanie: muesli na mleku/napoju z orzechami, herbata owocowa

II śniadanie: mandarynki

Obiad: rosół/bulion z makaronem,  duszony indyk/boczniaki, ryż brązowy, surówka z czerwonej kapusty

Podwieczorek: jogurt grecki, płatki kukurydziane, pestki dyni, skórka pomarańczowa

 

Wtorek

Śniadanie: bułki (wypiek własny), ser żółty, parówki pure, ogórek zielony, pomidor, masło, herbata owocowa

II śniadanie: koktajl bananowy, pieczywo chrupkie,

Obiad: zupa ogórkowa, spaghetti z pesto pomidorowym

Podwieczorek: sernik

 

Środa

Śniadanie: placki z fasoli

II śniadanie: warzywa świeże

Obiad: zupa kalafiorowa, cottage pie

Podwieczorek: ryż zapiekany z jabłkami

 

Czwartek

Śniadanie: chleb – wypiek własny, ser żółty, pomidor, wędlina, masło, herbata ziołowa

II śniadanie: smoothie, pieczywo chrupkie

Obiad: krupnik, curry z ciecierzycy

Podwieczorek: tarta z indykiem i fetą

 

Piątek

Śniadanie: chleb, jajecznica, ser żółty, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: owoce

Obiad: zupa jarzynowa z zieloną fasolką, ryba w cieście naleśnikowym, bulgur, surówka z kapusty stożkowej

Podwieczorek: ciastka z masłem orzechowym, mleko

 

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie dzieci jest woda źródlana.

 

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *