Poniedziałek

Śniadanie: płatki ryżowe z suszoną żurawiną, herbata owocowa

II śniadanie: banany i jabłka

Obiad: zupa ziemniaczana, kotlety z fileta z indyka/kotlety warzywno-sojowe, kasza gryczana niepalona

Podwieczorek: jogurt naturalny, ziarna słonecznika, śliwki suszone, orzechy

 

Wtorek

Śniadanie: bułki (wypiek własny), ser żółty, kiełbasa żywiecka, ogórek zielony, pomidor, masło, herbata owocowa

II śniadanie: koktajl truskawkowy, pieczywo chrupkie żytnie

Obiad: zupa cebulowa, makaron ze szpinakiem i mozarellą

Podwieczorek: omlet twarogowy

 

Środa

Śniadanie: placki z kaszy manny, herbata ziołowa

II śniadanie: warzywa świeże, tort

Obiad: zupa pomidorowa, wieprzowina Gochujang/ halloumi, ryż brązowy, surówka z kapusty pekińskiej

Podwieczorek: surówka z selera z jabłkiem i rodzynkami

Czwartek

Śniadanie: chleb – wypiek własny, ser żółty, pomidor, wędlina, masło, herbata ziołowa

II śniadanie: smoothie z papają, pieczywo chrupkie

Obiad: marchewkowa z mleczkiem kokosowym, kopytka z sosem pieczarkowym

Podwieczorek: polenta

 

Piątek

Śniadanie: chleb, jajka sadzone z czarnuszką, ser żółty, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: owoce, tort

Obiad: ryba z pieca z brokułami i sosem beszamelowym

Podwieczorek: bułeczki czosnkowe

 

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie dzieci jest woda źródlana.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *