Poniedziałek

Śniadanie: mix zbóż z rodzynkami na mleku/napoju migdałowym z orzechami, herbata owocowa

II śniadanie: nektarynki, banany

Obiad: rosół z kaczki/bulion warzywny z makaronem, pulpety wieprzowe/z groszkiem w sosie pomidorowym, kasza kuskus, surówka

Podwieczorek: jogurt z bakaliami i amarantusem

 

Wtorek

Śniadanie: chleb, ser żółty, wędlina, ogórek zielony, pomidorki bawole,, masło, herbata owocowa

II śniadanie: koktajl jagodowy, pełnoziarniste pieczywo chrupkie

Obiad: zupa krem z pomidorów z ryżem, makaron z sosem śmietanowo-tofu z sezamem,

Podwieczorek: ciasteczka kokosowe, kawa zbożowa

Środa

Śniadanie: pancakes, jabłka, herbata owocowa

II śniadanie: warzywa świeże, woda

Obiad: zupa koperkowa, duszony indyk, kukurydza gotowana na parze, ryż brązowy

Podwieczorek: muffinki pizzowe

 

Czwartek

Śniadanie: chleb- wypiek własny, rzodkiewka, ser żółty, wędlina, ogórek zielony, pomidor bawole serce, masło, herbata ziołowa

II śniadanie: smoothie, pełnoziarniste pieczywo chrupkie, woda

Obiad: zupa, knedle z morelami

Podwieczorek: omlet z czerwonymi porzeczkami

 

Piątek

Śniadanie: chleb, jajecznica, ser żółty, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: owoce

Obiad: dorsz z pieca, buraczki gotowane, kasza pęczak

Podwieczorek: batoniki zbożowe

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie dzieci jest woda źródlana.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *