Jadłospis 23-28.08.2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: owsianka z figami i kokosem*, woda/ herbata owocowa (BMK: napój sojowy)
II śniadanie: arbuz
Obiad: kapuśniak, wieprzowina z cynamonem, ryż, surówka (wege: wegeburger)

Podwieczorek: jogurt, żurawiną, orzechy, rodzynki

Wtorek – dzień portugalski
Śniadanie: kanapki – bułki pełnoziarniste, ser żółty, wędlina, powidła śliwkowe, pomidory, ogórek zielony, woda, herbata
II śniadanie: koktajl bananowy z płatkami owsianymi
Obiad: crudo verde, Pasteis de Bacalhau (wege: krokiety ziemniaczano-twarogowe) makaron pełnoziarnisty i warzywny, surówka z marchwii

Podwieczorek: Pastéis de nata

Środa
Śniadanie: placuszki twarogowe, woda, herbata owocowa
II śniadanie: warzywa
Obiad: krupnik, zapiekanka ziemniaczana z tofu
Podwieczorek: pudding z chia

Czwartek – dzień francuski
Śniadanie: bagietka, trzy rodzaje sera (camembert, masdamer,blue), mus figowy, warzywa, woda, herbata

II śniadanie: smoothie z brzoskwiniami
Obiad: zupa paryska, naleśniki zapiekane z paluszkami krabowymi
Podwieczorek: croissant,kawa zbożowa

Piątek
Śniadanie: jajka sadzone z czarnuszką, chleb, pomidory, ogórek, masło,  herbata ziołowa
II śniadanie: melon
Obiad: zupa z świeżych pomidorów, musaka z cukini

Podwieczorek: sałatka nicejska

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *