Jadłospis 26-30.10.2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: płatki ryżowe na mleku z żurawiną, woda/ herbata owocowa
II śniadanie: banany
Obiad: zupa kalafiorowa, duszony indyk z warzywami zielona soczewica, woda
Podwieczorek: jogurt, bakalie, woda

Wtorek
Śniadanie: pieczywo ciemne (własny), ser żółty, wędlina,  pomidor, ogórek zielony, masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy na maślance
Obiad: rosół z kaczki z makaronem/bulion warzywny, makaron pełnoziarnisty ze szpinakiem, woda
Podwieczorek: gofry buraczane , woda

Środa
Śniadanie: placki z fasoli, twarożek, woda/herbata owocowa
II śniadanie: warzywa świeże w słupkach, ciecierzyca, woda
Obiad: zupa dyniowa, pulpety, kotlety mielone z łopatki, kasza, surówka z czerwonej kapusty, woda
Podwieczorek: budyń, woda

Czwartek
Śniadanie: pieczywo ciemne, ser żółty, wędlina, pomidor, rzodkiewka, masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: smoothie,
Obiad: zupa dhal z fasolą mung, botwina zapiekana z fetą i ziemniakami, surówka z marchwii, woda

Podwieczorek: naleśniki z zdrowa nutellą z daktyli i karobu, mleko

Piątek
Śniadanie: jajka sadzone z sezamem, chleb, ser żółty, pomidory, papryka zielona, woda/herbata ziołowa
II śniadanie: gruszki
Obiad: barszcz ukraiński, pulpety z flądry ryż, surówka
Podwieczorek: surówka z jabłka i marchwii, woda

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *