Poniedziałek

Śniadanie: kasza manna na mleku/napoju migdałowym z daktylami, herbata owocowa

II śniadanie: owoce (arbuz, jabłka)

Obiad: flaczki z boczniaków, schab pieczony/wege: kotlety sojowe, kasza pęczak, surówka z kapusty pekińskiej

Podwieczorek: jogurt naturalny, słonecznik, rodzynki, orzechy arachidowe

Wtorek

Śniadanie: bułki (wypiek własny), ser żółty, wędlina, ogórek zielony, pomidor rzymski, masło, herbata owocowa

II śniadanie: koktajl z chia, pieczywo chrupkie,

Obiad: zupa brokułowa, kopytka z sosem pieczarkowym, surówka z marchewki z pestkami dyni

Podwieczorek: gofry cukiniowe

Środa

Śniadanie: owocowe placki ryżowe, herbata rumiankowa

II śniadanie: warzywa świeże, tort urodzinowy

Obiad: krem z buraczków, makaron z warzywami i duszonymi  klopsikami/wege: klopsikami z ciecierzycy z suszonymi pomidorami

Podwieczorek: sałatka z kaszy, ciecierzycy i pieczonej dyni

Czwartek

Śniadanie: chleb – wypiek własny, ser żółty, pomidor, wędlina, pasta kanapkowa, masło, herbata ziołowa

II śniadanie: smoothie, pieczywo chrupkie

Obiad: lekka zupa jarzynowa, fasolka po bretońsku z tofu

Podwieczorek: gryczanka z deserową czekoladą i gruszkami

 

Piątek

Śniadanie: chleb, jajka gotowane, ser żółty, ogórek zielony, masło, herbata owocowa

II śniadanie: owoce sezonowe

Obiad: zupa, dorsz w pomarańczach/tofu w pomarańczach z imbirem, kasza kuskus, kolorowe pieczone frytki warzywne

Podwieczorek: batoniki owsiane, mleko z miodem

 

Do każdego posiłku oraz w swobodnym dostępie dzieci jest woda źródlana.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *