JadłospisŻywienie

Jadłospis 22-26 czerwca 2020 r.

Jadłospis 22-26 czerwca 2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: płatki ryżowe z bananami i kakao, woda/ herbata owocowa
II śniadanie: arbuz
Obiad: zupa z pak-choi z makaronem ryżowym, gołąbki inaczej, ryż, surówka z marchwii, woda
Podwieczorek: kisiel truskawkowy z bitą śmietaną

Wtorek
Śniadanie: kanapki – bułki własnego wypieku, wędlina, ser żółty, rzodkiewka, pomidorki koktajlowe, pasta z makreli, ogórek zielonymasło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy
Obiad: zupa jarzynowa z soczewicą, zapiekanka makaronowa z szpinakiem, woda
Podwieczorek: jogurt z ziarnami i bakaliami

Środa
Śniadanie: placki kokosowe z pomarańczami, woda/herbata
II śniadanie: warzywa świeże w słupkach
Obiad: barszcz ukraiński, schab duszony z batatem, kasza, surówka, woda
Podwieczorek: pudding z tapioki

Czwartek
Śniadanie: kanapki – bułki własnego wypieku, wędlina, makrela, ser żółty, rzodkiewka, pomidorki koktajlowe, mix sałat drobnolistnych, ogórek zielony masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: smoothie z awokado
Obiad: zupa brokułowa z czarnuszką, risotto z cukinią, tofu wędzonym, suszonymi pomidorami
Podwieczorek: tarta z botwinką

Piątek
Śniadanie: jajka sadzone, chleb, ser żółty, pomidory, rzodkiewka
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa pomidorowa z bazylią, dorsz pod chrupiącą posypką ze szpinakiem, kasza, surówka
Podwieczorek: owoce pod kruszonką z twarożkiem

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *