JadłospisŻywienie

Jadłospis 29.06-3.07.2020 r.

Jadłospis 29.06-3.07.2020 r.

Poniedziałek
Śniadanie: płatki kukurydziane z mlekiem*, woda/ herbata owocowa (BMK: napój sojowy)
II śniadanie: melon
Obiad: rosół z makaronem, kotlety brokułowe, ryż brążowy, ogórki kiszone, woda
Podwieczorek: bliny gryczane

Wtorek
Śniadanie: kanapki – bułki własnego wypieku, wędlina, ser żółty, koreczki śledziowe, pomidorki koktajlowe, ogórek zielonymasło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: koktajl owocowy
Obiad: zupa solferino, pasta carbonara, woda
Podwieczorek: gofry z cukinią

Środa
Śniadanie: placki jaglane, woda/herbata
II śniadanie: warzywa świeże w słupkach
Obiad: krupnik, falafel z bobu, pęczak, tziatziki, kasza orkiszowa, surówka, woda
Podwieczorek: kisiel z rabarbaru i truskawek z śmietanką

Czwartek
Śniadanie: kanapki – bułki własnego wypieku, wędlina, makrela, ser żółty, rzodkiewka, pomidorki koktajlowe, mix sałat drobnolistnych, ogórek zielony masło, woda, herbata owocowa
II śniadanie: smoothie
Obiad: zupa z zielonego groszku i młodych ziemniaków, chow main z indykiem, woda
Podwieczorek: twarożek z orzechami

Piątek
Śniadanie: jajecznica, chleb, ser żółty, pomidory, ogórek, woda/herbata ziołowa
II śniadanie: owoce
Obiad: zupa marchewkowa z imbirem, ryba z pieca, kasza, surówka
Podwieczorek: ciasto jogurtowe z owocami

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *